Petrik de Heus
Sneller laden van portfolio overzichten
We zijn druk bezig om Bordfolio sneller te maken. Als een pagina langzaam laadt zien we dat als een bug.
Een plek waarvan we zien dat het sneller kan zijn de portfolio overzichten, bijvoorbeeld 'Mijn portfolio'. Omdat er alsmaar werk wordt toegevoegd laden deze overzichten steeds langzamer.
We hebben dit opgelost door de overzichten in stukken te knippen. In plaats van alles in 1 keer te laden, halen we eerst 10 werkstukken op, en dan de volgende 10, en de volgende 10 enz. Door dit opknippen laden de overzichten een stuk sneller.
Zijn er pagina's die langzaam laden of heb je andere opmerkingen? Laat het ons weten op info@bordfolio.nl
Update 12 januari: We hebben de planbords ook een stuk sneller gemaakt.
Een plek waarvan we zien dat het sneller kan zijn de portfolio overzichten, bijvoorbeeld 'Mijn portfolio'. Omdat er alsmaar werk wordt toegevoegd laden deze overzichten steeds langzamer.
We hebben dit opgelost door de overzichten in stukken te knippen. In plaats van alles in 1 keer te laden, halen we eerst 10 werkstukken op, en dan de volgende 10, en de volgende 10 enz. Door dit opknippen laden de overzichten een stuk sneller.
Zijn er pagina's die langzaam laden of heb je andere opmerkingen? Laat het ons weten op info@bordfolio.nl
Update 12 januari: We hebben de planbords ook een stuk sneller gemaakt.
Meer weten? Lees ook onze andere artikelen op onze blog en volg ons op Twitter.
Andere artikelen:
Bordfolio bij de Snijdersschool
Hoe ervaren leerlingen ons digitaal portfolio? Lucas Onderwijs heeft een filmpje gemaakt over 21st Century Skills binnen de Lucas scholen.
Rond 1 minuut is het digitaal portfolio te zien zoals het gebruikt wordt bij de Snijdersschool.
Bordfol...
lees verder
Petrik de Heus
Het digitale portfolio in het basisonderwijs
Voor het basisonderwijs moet een digitaal portfolio aan een aantal extra eisen voldoen.
Het portfolio moet goed te begrijpen zijn voor leerlingen die nog niet goed kunnen lezen of schrijven.
Eenvoudig uploaden
Met Bordfolio kunnen leerlingen eenv...
lees verder
Petrik de Heus